به ۴۳۰۵ خانواده محمودآبادی خدمات ارائه شد
به ۴۳۰۵ خانواده محمودآبادی خدمات ارائه شد
محمودآباد آنلاین / فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد از به اتمام رسیدن سومین مقطع از مرحله دوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه در محمودآباد و اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان شریف محمودآبادی خبر داد.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین، ضمن تقدیر و تشکر از همه بسیجیان ، خیرین و مسئولان ولایی شهرستان محمودآباد که در امر نهضت کمک مومنانه مجموعه سپاه را یاری کردند گفت: در این مقطع از نهضت کمک مومنانه در شهرستان محمودآباد که در دهه آخر ماه صفر برگزار شد، ۳۵۹۲ بسته معیشتی به خانواده های کم‌برخوردار و کم‌بضاعت محمودآبادی اهدا و در مجموع به ۴۳۰۵ خانواده خدمات رسانده شد.

ابراهیم‌نژاد تصریح کرد: علاوه بر بسته های معیشتی خدمات دیگری هم با توجه به نیاز خانواده ها به آنها ارائه شد که در این راستا تعداد ۹ عدد کارت هدیه، ۱۰۱۴۰ بسته بهداشتی، کمک در تکمیل جهیزیه ۱۱ نوعروس، توزیع ۷۴۶۴۰ پرس غذای گرم، ۴۷۱ بسته لوازم التحریر، ۵۸ عدد پوشاک و کفش ۱۶۶ مورد پرداخت اقساط، قبوض، اجاره و …، از جمله خدماتی است که در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز و اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه به خانواده های محمودآبادی ارائه شده است.

او در رابطه با منابع مالی تهیه این خدمات پاسخ داد: ارزش ریالی کل خدمات ارائه شده در این مقطع ۲۵/۶۰۵/۰۲۷/۰۰۰ ریال بوده است، که از این مبلغ هزینه، ۲۱/۲۶۲/۰۲۷/۰۰۰ ریال از منابع خیرین و کمک‌های مردمی و ۴/۳۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از ۵ دستگاه همکار و نهاد‌ها در محمودآباد تامین شده است.

وی یادآور شد: در مقطع قبلی این رزمایش که از ۳۱ مرداد ماه تا ۹ شهریور برگزار شده بود هم بیش از ۳ میلیارد ریال خدمات و هزار و ۱۰۷ بسته معیشتی در محمودآباد توزیع شد.

ابراهیم‌نژاد در پایان با بیان اینکه ذات و رسالت بسیج خدمت رسانی به مردم است، از همه اقشار خواست تا در به ثمر رساندن این رسالت بزرگ بسیج را یاری نمایند.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین