امسال ۷۶۸ داوطلب محمودآبادی در کنکور با هم رقابت خواهند داشت
امسال ۷۶۸ داوطلب محمودآبادی در کنکور با هم رقابت خواهند داشت
محمودآباد آنلاین : آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت برگزار می‌شود که نوبت اول در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور کلیه داوطلبان برگزار شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد  ، روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد با همراهی سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان، صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از روند برگزاری آخرین روز کنکور سراسری در دانشکده فنی و حرفه ای پسران (محل برگزاری آزمون) بازدید بعمل آورد.

علی علیزاده مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد در حاشیه این دیدار در توضیح به فرماندار و اصحاب رسانه گفت: امسال در مرحله اول کنکور سراسری ۷۶۸ نفر داوطلب داریم که از این تعداد ۴۷۸ نفر خانم و ۲۰۹ نفر آقا هستند و به تفکیک رشته ها امسال در رشته هنر و زبان خارجی ۱۰۷ نفر و در رشته ریاضی و فنی و انسانی ۳۵۹ نفر و در رشته علوم تجربی ۳۰۲ نفر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

روح الله علیزاده فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: با تلاش ها و تدابیری که از قبل انجام گرفت همه شرایط به لحاظ مساعد بودن مکان و امنیت و ارائه خدمات در محل آزمون به خوبی ایجاد شده است.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان از مجموعه دست اندرکاران برگزاری این آزمون در راستای فراهم شدن فضای مناسب برای داوطلبان تقدیر و تشکر کرد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین