آغاز سومین مرحله کمک های مومنانه جامعه ورزش محمودآباد
آغاز سومین مرحله کمک های مومنانه جامعه ورزش محمودآباد
محمودآباد آنلاین: مرحله سوم کمک های مومنانه تا پایان هفته تربیت بدنی و ورزش با محوریت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان حوزه ورزش در محمودآباد اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛ مهدی شعبان پورگفت: مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه تا پایان ماه رمضان امسال به پایان رسید و اهالی ورزش در مدت ۳۰ روز حماسه آفریدند و بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی با کمک جامعه ورزشی و بسیج ورزشکاران جمع‌آوری و توزیع شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان افزود: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ماه‌های محرم و صفر،بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی توزیع شد و بین افراد نیازمند و آسیب دیده توزیع شد.

شعبان پور در مرحله سوم کمک های مومنانه که به مناسبت هفته تربیت بدنی آغاز شد اظهار کرد:  هر کدام از این بسته‌های معیشتی شامل روغن،رب،ماکارونی،عدس،لوبیا،آبلیمو،چایی،سویا،قند،برنج،محلول های ضد عفونی کننده و ماسک و به ارزش ۲۰۰ هزار تومان است که به همت هیأت های ورزشی،بسیج ورزشکاران،سپاه و خیرین ورزشی جمع آوری شده است.

شعبان پور در پایان با تقدیر از مردم، خیرین ورزشی، هیأتهای ورزشی،بسیج و سپاه و نهادهای دیگر در جمع آوری کمک‌های مومنانه، افزود: کمک به نیازمندان یک نعمت و فرصتی است که باید قدردان آن باشیم.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد