کرونا درمحمودآباد سیر نزولی دارد
کرونا درمحمودآباد سیر نزولی دارد
محمودآباد آنلاین: توان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد گفت: پس از 24 روز و با رعایت و همکاری کلیه آحاد جامعه محمودآباد از وضعیت قرمز کرونایی به رنگ نارنجی رسید.

عباس توان رئیس شبکه و بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت:متاسفانه طی سه روز گذشته سه محمودآبادی به علت ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند و این انتظار از عموم شهروندان می رود به بهانه سیر نزولی کرونا و تغییر وضعیت رنگ بندی کرونا در محمودآباد از هرگونه عادی انگاری و پرهیز از رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خودداری نمایند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان محمودآباد گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته ۲۳۷ نفر با علائم مشکوک ابتلاء به کرونا به مراکز درمانی و پایگاه های جامع سلامت مراجعه کردند که از ۱۸۲ نفر تست ابتلاء به کرونا اخذ شده که از این تعداد ۲۰ نفر تست کرونایشان مثبت اعلام شد.

وی افزود : در حال حاضر ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای محمودآباد بستری هستند که از این تعداد سه نفر به علت وخامت حال عمومیشان در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شوند.

عباس توان بااشاره به وضعیت قرمز شهرهای همجوار و ضرورت تحقق پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی واستفاده از ماسک در کلیه ا مورات شخصی گفت: عادی انگاری و بی خیالی نسبت به کرونا می توانند مجدداً شرایط سخت تری را به شهر و شهروندان تحمیل نماید.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین