راهپیمایی پرشور محمودآبادی‌ها/ مردم با ابهت و عظمت ۴۴ از سال انقلاب محافظت کردند
راهپیمایی پرشور محمودآبادی‌ها/ مردم با ابهت و عظمت ۴۴ از سال انقلاب محافظت کردند
محمودآبادآنلاین:مشاور استاندار مازندران گفت: مردم طی این ۴۴ سال با تمام وجود با عظمت و ابهت از این انقلاب محافظت کردند و شاهد دستاوردهای عظیمی در همه زمینه ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،مردم ولایتمدار محمودآباد همزمان با مردم سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن را با شکوه هرچه تمام‌تر در سطح خیابان های این شهر به نمایش گذاشتند.

مراسم امسال با حضور انبوه جوانان و نوجوانان از مقابل گلزار شهدای آهومحله آغاز و پس از طی مسیر به سمت خیابان امام(ره) رفته و با سردادن شعارهای انقلابی به سمت سه راهی شهر با حمل پرچم بزرگ ۵۰ متری ایران به محل تجمع راهپیمایان رفتند.

از نکات قابل توجه آماده ساز خیابان‌های مسیر راهپیمایی با نصب پرچم و شعار انقلابی توسط شهرداری محمودآباد وحضور کودکان و نوجانان به همراه خانواده‌های‌شان در راهپیمایی بوده که در محل تجمع سرود سلام فرمانده و سرود جمهوری اسلامی توسط همه حاضران با شور خاصی خوانده شد.

در ادامه حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز مازندران در این مراسم عنوان کرد: به روح بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب درود می فرستیم، مردم ما با ابهت و عظمت ۴۴ سال انقلاب اسلامی را محافظت کردند.

وی افزود: در طی این ۴۴ سال ملت ما بهای سنگینی را پرداختند تا اینکه نهال انقلاب به اینجا برسد و تنومند شود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: دستاوردهای انقلاب طی این سال‌ها بسیار بوده از جمله به زیست فناوری، سلول‌های بنیادی، نانو، قدرت موشکی و امنیت و اقتدار در منطقه می‌توان اشاره کرد.

وی ادامه داد: در طی این سال ها دشمنان و استکبار با به راه انداختن جنگ و تفرقه و نفاق و ترور وقتی موفق نشدند به اغتشاش و آشوب روی آوردند که با تدبیر و هدایت مقام معظم رهبری همه این توطئه ها خنثی شده و ما شاهدیم که این همه مردم برای قدرشناسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۴ سالگی انقلاب شرکت کردند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان یادآور شد: تمامی کارها و خدمات ما مردم در صورتی مورد قبول و رضایت خداوند باریتعالی قرار خواهد گرفت که بتوانیم با نماز ارتباط معنوی خود را با خداوند برقرار کنیم.

وی در پایان گفت: مردم ما خواسته و انتظاراتی منطقی و به حق دارند که باید در این زمینه حاکمیت و مسؤولان دولتی با صداقت به مردم پاسخ دهند و واقعیت‌ها را بیان کنند و گره از مشکلات اقتصادی مردم باز کرده تا آنها در معیشت خود دچار مشکلات کمتری باشند و وقتی مردم اینچنین پای نظام و انقلاب هستند و حضور دارند وظیفه مسئولان بیشتر می شود.

به گزارش فارس؛ در پایان این مراسم قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ خوانده و با تکبیر شرکت کنندگان مورد تایید قرار گرفت.

  • نویسنده : مهرداد محمدیان
  • منبع خبر : فارس