دعوت از ورزشکار محمودآبادی به اردوی تیم ملّی فوتبال هفت نفره
دعوت از ورزشکار محمودآبادی به اردوی تیم ملّی فوتبال هفت نفره
محمودآباد آنلاین : مجتبی راعی ورزشکار محمودآبادی به اردوی انتخابی تیم ملّی فوتبال هفت نفره ایران به منظور حضور در رقابت های جهانی ۲۰۲۲ ترکیه دعوت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛ اولین اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران، خرداد ماه سال جاری در دانشکده عالی وزارت دفاع تهران برگزار شد و در بین اسامی حاضر نام ورزشکاری از شهرستان محمودآباد به چشم می خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره؛ مجتبی راعی  ورزشکاری هست که در بخش گلری از سوی ذوالفقاری سرمربی تیم ملی به اردوی انتخابی  فراخوانده شد.

مجتبی راعی اهل روستای ابوالحسن آباد یکی از روستاهای  توابع بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد است که در سال ۹۳ دچار معلولیت شد و از آن سال به بعد در رشته های تکواندو ، گلف ، دو‌ ومیدانی و تیراندازی  به فعالیت پرداخت و‌حائز عناوین مختلف گردید.

دومین مرحله اردوی انتخابی تیم فوتبال هفت نفره با حضور لژیونرها و نفرات منتخب، ۱۱ تیرماه در کمپ تمرینی کردان برگزار خواهد شد .

تیم ملی فوتبال هفت نفره که عنوان قهرمانی غرب آسیا را با شکست تیم ازبکستان قهرمان چهار دوره اخیر جهان به دست آورد، برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی ۲۰۲۲ ترکیه که مهرماه برگزار خواهد شد آماده می کند .

  • نویسنده : محمد اسماعیلی