ستاره سرخ محمودآباد،تیم آتیه سازان پل سفید را با شکست بدرقه کرد
ستاره سرخ محمودآباد،تیم آتیه سازان پل سفید را با شکست بدرقه کرد
تیم ستاره سرخ محمودآباد در هفته چهارم لیگ دسته دوم باشگاههای مازندران با نتیجه ۲ بر صفر از سد آتیه سازان پل سفید گذشت .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد/ تیم فوتبال ستاره سرخ محمودآباد در هفته چهارم لیگ دسته دوم بزرگسالان مازندران از ساعت ۱۴ در شهر محمودآباد به مصاف آتیه سازان پل سفید رفت و این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود ستاره سرخ محمودآباد به پایان رسید.

در نیمه اول ستاره سرخ محمودآباد که برابر تیم آتیه سازان پل سفید به میدان رفتند اکثر زمان بازی را در اختیار داشتند و موقعیت هایی را هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از این موقعیت ها برای رسیدن به گل استفاده کنند و این نیمه بدون اینکه گلی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید.

در نیمه دوم هم شاگردان سید مهدی حسینی که از فرصت میزبانی استفاده می کردند همان روال نیمه اول را دنبال کردند و با استفاده از گردش توپ و نفوذ از جناحین و پاس عمق به دنبال رسیدن به دروازه حریف بودند اما در رسیدن به گل توفیقی به دست نیاوردند تا اینکه در دقیقه ۶۷ علی محمد دهقان دروازه آتیه سازان پل سفید را گشود .

اما این پایان کار نبود و مهرشاد اکبرزاده توانست دومین گل ستاره سرخ محمودآباد را در دقیقه ۸۶ به ثمر برساند تا شاگردان حسینی در آستانه دومین برد متوالی خود قرار بگیرند .

شاگردان حسینی از چهار دیدار قبلی خود صاحب دو پیروزی و دو تساوی شدند و به صدر جدول نزدیکتر شدند .

  • نویسنده : ملیکاکیاخسرو
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین