تاکید نماینده نور و محمودآباد بر تعامل شورانشینان محمودآباد
تاکید نماینده نور و محمودآباد بر تعامل شورانشینان محمودآباد
محمودآباد آنلاین:نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعامل اعضای شورا و شهردار لازمه پیشرفت شهری است گفت: با وجود اختلاف سلیقه بین اعضای شواری شهر تعامل و‌ وفاق در بین اعضا وجود دارد و‌همگی بر منافع شهر اتفاق نظر دارند.

به گزارش محمودآباد آنلاین سعید فرزانه در حاشیه تور رسانه ای بازدید از پروژه های شهرداری محمود آباد افرود: اختلافات مدیریتی که طی سال ها در شهرستان حاکم بود موجب عقب افتادگی محمودآباد در برخی از مسائل شده است.
وی با بیان اینکه رسانه ها باید در ایجاد همدلی نقش موثری ایفا کنند، ادامه داد:رسالت رسانه تاکید بر منافع شهری است و باید در راستای همین رسالت در شهر تفاهم ایجاد کنند.
وی خواستار مطالبه گری اصحاب رسانه شد و گفت: مطالبه گری به عنوان فرهنگ رسانه ای باید بر اساس خواسته مردم و در راستای ایجاد عمران و آبادانی باشد.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بین اعضای شورای شهر وجود اختلاف سلیقه امری طبیعی است،بیان کرد: خوشبختانه با وجود این اختلاف سلیقه، اعضای شورای شهر و شهردار نسبت به منافع شهری اتفاق نظر دارند.
وی اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر را دلیل محکمی بر صحت این حرف دانست و افزود: اینکه در حال حاضر ۱۳ پروژه مهم در سطح شهر در حال اجرا است که نشان از همدلی و تفاهم برای رفاه مردم دارد.
فرزانه همچنین به معضل سایت زباله محمودآباد که گریبانگیر استان شده است اشاره کرد وگفت: بیش از ۱۵ هزار تن زباله از سایت جمع آوری شده است و در حال حاضر تنها زباله های روزانه در محل دپو می شود که قرار است به زودی این زباله ها نیز به مکان مناسب منتقل شوند.

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین