دستگیری سارق زورگیر خودرو در محمودآباد
دستگیری سارق زورگیر خودرو در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق زورگیر یک خودروی سواری در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمود حسین زاده” در تشریح این خبر،گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر زورگیری و سرقت به عنف یک خودروی سواری پژو در حومه یکی از مناطق روستایی شهر سرخرود، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: در اجرای این ماموریت بلافاصله تیمی متشکل از ماموران پایگاه آگاهی و تجسس کلانتری بخش سرخرود با اقدامات فنی و پلیسی خودروی مورد نظر را در یکی از شهرک های ساحلی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه متهم با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده بود، اظهار داشت: در اقدامی ضربتی خودروی مورد نظر متوقف و سارق دستگیر شد.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه سرقت و زورگیری در این شهرستان است، افزود: این سارق حرفه ای پس از اعتراف به سرقت خودرو، زورگیری و کلاهبرداری از شهروندان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین