سپاه در هر عرصه‌ای به عنوان سرباز وارد میدان می‌شود
سپاه در هر عرصه‌ای به عنوان سرباز وارد میدان می‌شود
محمودآباد آنلاین / فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با بیان اینکه سپاه در هر عرصه‌ای که نظام نیاز داشته باشد به عنوان سرباز وارد میدان می‌شود، گفت: این نهاد از زمان شیوع بیماری کرونا با فعال کردن تیم‌های مختلف کارشناسی و عملیاتی در کنار سایر نهادها و مسئولان استان اقدامات بسیار خوبی در راستای افزایش تولید اقلام بهداشتی و پزشکی داشته است.

سرهنگ پاسدار اسماعیل ابراهیم‌نژاد، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه سپاه همواره آماده دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن است، گفت: دوم اردیبهشت ۱۳۵۸، یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود؛ سپاهی از جنس مردم که ضرورت حضورش در همه عرصه‌ها همواره مورد تایید است.

 

وی اظهار کرد: سپاه نقش بزرگی در دفاع مبتنی برقدرت بازدارندگی و پاسخ دهی سخت به متجاوزان دارد و در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، توانست ضمن خنثی‌ کردن توطئه‌های دشمنان نظام، از جمله فتنه داعش، تهدیدات و خطرات را از ایران اسلامی و منطقه دور سازد.

 

ابراهیم‌نژاد با بیان اینکه مهم‌ترین سفارش شهدا تبعیت از ولایت و پاسداری از انقلاب است، اذعان داشت: روحیه جهادی مهم‌ترین ویژگی نیروهای سپاه است، چراکه ماموریت آن‌ها پاسداری از انقلاب بوده و دشمنی ها و توطئه های هر روز استکبار، نشان دهنده حیات و زنده بودن این انقلاب است.

 

وی بیان داشت: هدف امام خمینی(ره) از پیروزی انقلاب آگاه سازی مردم ایران، بیداری ملت های جهان و زمینه سازی برای ظهور بود و امروز نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام هستند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محمودآباد تصریح کرد: محرومیت زدایی و فعالیت در عرصه های فرهنگی و اجتماعی از ماموریت های سپاه است و همواره شاهد هستیم که در تمامی عرصه‌ها از جمله سیل، زلزله و طی یکسال اخیر هم شیوع این بیماری منحوس، نیروهای سپاه در میدان حضور داشتند و با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف همانند طرح شهید سلیمانی در سطح جامعه دوشادوش مدافعان سلامت در صحنه حاضر شدند.

 

وی افزود: سپاه در هر عرصه‌ای که نظام نیاز داشته باشد به عنوان سرباز وارد میدان می‌شود و از زمان شیوع بیماری کرونا با فعال کردن تیم‌های مختلف کارشناسی و عملیاتی در کنار سایر نهادها و مسئولان استان، اقدامات بسیار خوبی در راستای افزایش تولید اقلام بهداشتی و پزشکی داشته است.

 

ابراهیم‌نژاد در پایان ذکر کرد: این تلاش و جهاد گوشه‌ای از عزم و همت جهادی پاسداران، این جوانان انقلابی ایران اسلامی است.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین