لزوم تغییر نوع نگاه مسئولان به حوزه سمن‌ها / موضوع مطالبه گری سمن‌ها باید افزایش یابد
لزوم تغییر نوع نگاه مسئولان به حوزه سمن‌ها / موضوع مطالبه گری سمن‌ها باید افزایش یابد
محمودآباد آنلاین / معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری محمودآباد با اشاره به نقش مهم سمن‌ها در همه زمینه ها گفت: مطالبه‌گری سمن‌ها نقش مهمی در پیش برد اهداف دولت و برطرف شدن مشکلات مردمی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛ مهرداد داداش پور در جمع اعضای خانه جوان این شهرستان با اشاره به هفته جوان آن را فرصتی مغتنم برای مسئولان جهت تکریم و تجلیل از جوانان موفق و افتخارات غرور آفرین آنان دانست و افزود:متاسفانه در حال حاضر رویکرد و نگاه مسئولان به حوزه جوانان در حد رفع تکلیف است که باید اینگونه نباشد.

 

وی در ادامه با خطاب کردن سمن ها بعنوان بازوان قدرتمند نظام افزود: سمن‌ها با تکیه بر توانمندی‌های مردمی بازوان قدرتمند در اجرای طرح‌های مختلف هستند که قطعا با این رویکرد

 

معاون فرماندار محمودآباد با ابراز اینکه توسعه و افزایش سمن‌های جوانان را مورد توجه قرار خواهیم داد، افزود: آمادگی داریم از فعالیت‌های آنها حمایت و وظیفه خودمان می‌دانیم تا در چارچوب امکانات و اختیارات به آنها کمک کنیم.

 

مهرداد داداش پور با بیان اینکه این روستاها زمینه خوبی به لحاظ جمعیتی برای راه اندازی سمن های جوان دارند اضافه کرد: برای راه اندازی سمن ها حداقل به پنج عضو نیاز است و انتظار داریم طرح هر روستا یک سمن با تعامل و حمایت بخشداران و دهیاران در سطح شهرستان روان سازی شود.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد