دریا در محمودآباد جان دو نفر را گرفت
دریا در محمودآباد جان دو نفر را گرفت
محمودآباد آنلاین : رئیس هیات نجات غریق شهرستان محمودآباد از غرق شدن دو نفر در شهر محمودآباد و روستای ساحلی چاکسر سرخ رود خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : تقی ربیع نیا رئیس هیات نجات غریق شهرستان محمودآباد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت: روز گذشته حوالی ساعت ۲۰:۱۵ در منطقه ساحل دارایی واقع در شهر محمودآباد جوان ۲۶ ساله اهل تهران به نام علی تقوایی که به اتفاق سه دوست خود اقدام به شنا در دریای مواج و در پایان ساعت کاری ناجیان غریق نموده بود جان خود را از دست داد.
وی گفت : همچنین شامگاه روز گذشته حوالی ساعت ۱۲:۴۰ در ساحل منطقه چاکسر بخش سرخ رود یک فرد ۴۷ ساله به نام سید جمال حسینی اهل شهر فریدونکنار نیز اقدام به شنا در منطقه ممنوعه نمود که به علت مواج بودن دریا و عدم آشنایی به فن شنا و نبود ناجیان غریق غرق شد که جنازه این فرد حوالی ساعت ۱۱:۳۰ امروز در منطقه درویش آباد از آب بیرون کشیده شد.
تقی ربیع نیا با تاکید اینکه ساعت فعالیت ناجیان غریق از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ عصر می باشد گفت : شنا در ساعت نا بهنگام و مواج بودن دریا و عدم توجه به تذکرات ناجیان غریق و پایان ساعت کاری ناجیان غریق و نبود ناجی غریق در ساحل و همچنین عدم آشنایی به فن شنا باعث غرق شدن این دو نفر شده است.
رئیس هیات نجات غریق شهرستان محمودآباد اضافه کرد : با توجه به حجم گسترده مسافران حاضر در ساحل شهرستان محمودآباد ، خوشبختانه ناجیان غریق جان ۷ نفر غریق صد درصدی را نجات دادند و انتظار می رود مسافران از شنا در ساعات پایانی فعالیت ناجیان غریق و مناطق ممنوعه و دریای مواج خودداری نمایند.
تقی ربیع نیا گفت: از صبح امروز گروه های امداد و نجات با بهره مندی از قایق و جت اسکی و موتور سیکلت در حال گشت زنی برای پیدا کردن جنازه جوان تهرانی هستند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین