پرداخت وام‌ بدون بهره به مددجویان کمیته امداد شهرستان محمودآباد
پرداخت وام‌ بدون بهره به مددجویان کمیته امداد شهرستان محمودآباد
محمودآباد آنلاین: عباس پور رییس کمیته امداد امداد امام خمینی (ره) محمودآباد از پرداخت وام بدون بهره به مددجویان این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا و برای مرتفع ساختن مشکلات خانواده‌های نیازمند جشن "لذت لبخند" در نهمین روز از ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

به گزارش محمودآباد آنلاین : عزیزاله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه کمیته امداد همواره در تلاش است تا به اندازه توانایی‌های موجود مقداری از درد و رنج ناشی از اقتصاد خانواده‌ها را کاهش دهد، اظهار داشت: به‌همین منظور همانند سنوات قبل در ماه مبارک رمضان با تلاش مضاعف همکاران پیگیری رفع معیشت مردم، درمان، مسکن و به سایر نیازهای، نیازمندان بپردازد.

وی افزود: در ماه بهار قرآن علاوه بر اعلام فراخوان به خیرین جهت تهیه و توزیع سبد کالا، دارو و درمان و سایر نیازها، مجدد در تلاش هستیم تا مشکلات مردم را از طریق پرداخت وام قرض‌الحسنه بدون بهره مرتفع سازیم.

رییس کمیته امداد محمودآباد تصریح کرد: با رویکرد معوق در تلاش هستیم تا آبرو، حیثیت و کرامت خانواده‌های نیازمند را حفظ کنیم بنابراین در تاریخ ۱۱ فروردین ماه برابر با ۹ رمضان جشن “لذت لبخند” با حضور برخی از مسئولین و خیرین برگزار شده است.

عباسپور ادامه داد: این مراسم تحت عنوان قرض ماندگار برگزار شد و با انجام گلریزان هر مبلغی که جمع‌آوری شود؛ امداد مرکز با ۲۰۰ درصد هم‌افزایی آن را در اختیار شهرستان قرار داده تا به‌صورت اقساطی تا سقف ۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۵۰ ماهه وام داده شود و این وام به‌عنوان سرمایه برگشت‌پذیر برای سایرین در آینده نیز خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: چناچه فردی حدود ۱۰ میلیون تومان در صندوق امداد ولایت سپرده بگذارد به‌عنوان بلاعوض؛ مرکز ۲۰۰ درصد به آن افزوده و مبلغ ۳۰ میلیون تومان خواهد شد و امداد با معرفی نیازمندان توسط فرد خیر، وام پرداخت کند تا حفظ کرامت شده و گیرنده وام خود را بدهکار تلقی کرده تا تداوم خدمت به دیگر نیازمندان آن را اقساطی برگرداند.

وی در پایان گفت: یکی از رویکردهای جدید امداد پرداخت وام قرض‌الحسنه(قرض ماندگار) و دادن وام‌ با بهره کم به نیازمندان است و اینگونه بخش زیادی از مشکلات مردمی مرتفع خواهد شد.

 

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین