برای توسعه اینترنت به دنبال هم افزایی با کشور‌ها هستیم
برای توسعه اینترنت به دنبال هم افزایی با کشور‌ها هستیم
محمودآباد آنلاین : وزیر ارتباطات گفت: ما مدل توسعه خودمان را داریم و به دنبال همکاری و هم افزایی با همه کشور‌ها از جمله چین هستیم.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به خبرنگاری درباره اینکه آیا مدل توسعه اینترنت در ایران مدل چینی است گفت: در چین کار ویژه‌ای انجام شده و آن‌ها سکو‌های بومی خود را دارند، ولی ما مدل توسعه خودمان را داریم و به دنبال همکاری و هم افزایی با همه کشور‌ها از جمله چین هستیم.
او افزود: کشور چین جزء کشور‌های پیشرو در حوزه توسعه نسل پنجم و ششم تلفن همراه است و فناوری فقط محصور در غرب نیست و ما از ظرفیت‌های این کشور برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور استفاده خواهیم کرد.
زارع پور همچنین گفت: با تلاش جوانان نخبه کشور، سکو‌های مورد نیاز برای تعامل مردم با یکدیگر و فراهم کردن خدمات برخط مختلف برای مردم عزیز فراهم شده است.
وزیر ارتباطات تأکید کرد‏، کسی در کشور به دنبال قطع اینترنت یا ایجاد محدودیت روی اینترنت نیست و ما متناسب با نیاز کشور برای فعالیت سکو‌هایی که قوانین کشور را رعایت کنند، زیرساخت‌های لازم را فراهم می‌کنیم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران