زیرساخت های شهرک صنعتی شهدای محمودآباد تکمیل می شود
زیرساخت های شهرک صنعتی شهدای محمودآباد تکمیل می شود
محمودآباد آنلاین : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با اشاره به وجود واحدهای صنعتی استان در محمودآباد، گفت: زیرساخت های شهرک صنعتی شهدای محمودآباد تکمیل می شود.

به گزارش محمودآباد آنلاین یاسر امینی در جلسه کارگروه توسعه، برنامه ریزی و عمران شهرستان محمودآباد، اظهار داشت: شهرک صنعتی شهدای محمودآباد یکی از بهترین شهرکهای صنعتی استان می باشد که واحدهای خوب دارای برند ملی در آن مستقر هستند.

وی افزود: تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی شهدای محمودآباد از جمله تقویت برق و تغییر کاربری فاز توسعه، نیازمند نگاه ویژه و تعامل همه جانبه دستگاههای خدمات رسان و سازمان جهاد کشاورزی استان است.

ولی اله فرزانه، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: باید برای اجرای سریع زیرساخت ها و پروژه ها، دغدغه ای داشته باشید و هر کجا که نیاز به حمایت مجلس باشد، با جان و دل آماده همکاری هستیم.

وی افزود: شهرک صنعتی شهدامحمودآباد از شهرک های خوب کشور است که با وجود قابلی تهای منطقه، سرمایه گذاران زیادی علاقمند به فعالیتهای اقتصادی در این شهرک هستند.

علیخانی، معاون عمرانی استاندار مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت احساس مسئولیت نسبت به وضعیت موجود کشور گفت: کسی که در جایگاه مسئولیت قرارگرفت باید ذوب در خدمت شود و جز برای خدمت و تلاش برای رضای خداوند اقدامی انجام ندهد.

وی بیان کرد: امروز در ترکیبی از جنگ اقتصادی و جنگ نرم قرار داریم و تمام تلاش دشمن بر این است که با استفاده از عوامل و دستهای پنهان، در سیستم اقتصاد کشور نفوذ کرده تا بتواند شاکله اقتصادی را برهم زند.

علیخانی اظهار داشت: رمز موفقیت در این جنگ تمام عیار، اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و تولید دانش بنیان اشتغال آفرین است و حل مشکلات بایستی براساس اولویت بندی و شناخت ضرورتها انجام پذیرد.

فرماندار شهرستان محمودآباد نیز در این جلسه گفت: با توجه به استقبال سرمایه گذاران برای ایجاد واحدها تولیدی و کاربری کشاورزی زمینهای فاز توسعه شرک صنعتی شهدای محمودآباد، باید مشکل تغییر کاربری این زمینها با همکاری سازمان جهاد وکشاورزی استان هرچه سریعتر مرتفع گردیده تا بتوانیم از ظرفیتهای سرمایه گذاران برای رونق تولید و اشتغال جوانان مستعد کار در شهرستان بهره ببریم.

علیزاده با بیان اینکه براساس امضاء تفاهم نامه شرکت توریع برق، شرکت شهرکهای صنعتی و سازمان برنامه و بودجه استان ایجاد پست ۶۳ کیلوولت در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: لازم است تا مشکلات و موانع تأخیر در اجرای این پست برق در شهرک شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام شود تا واحدهای صنعتی مستقر در شهرک از برق پایدار بهره مند شوند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین