در حال حاضر هیچ گونه قطعی آب در مناطق شهری وجود ندارد
در حال حاضر هیچ گونه قطعی آب در مناطق شهری وجود ندارد
محمودآبادآنلاین: رضاپور رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان محمودآباد با بیان اینکه قطعی و کمبود آب در شهر محمودآباد تنها در روز 29 اسفند ماه مشاهده شد، گفت: از روز گذشته تاکنون هیچ گونه قطعی آب در مناطق شهری وجود ندارد و آب تمامی مشترکان این شهر وصل می باشد.

عبدالهاشم رضاپور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین افزود: در تاریخ ۲۹ اسفند ماه  به علت مصرف بالای آب در برخی از مناطق شاهد افت فشار شدید و قطعی آب بودیم که خوشبختانه از آغاز سال نو این مشکل برطرف شده است و در حال حاضر در هیچ منطقه ای قطعی آب وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار محمودآباد آنلاین در خصوص نارضایتی و پیغام های متعدد شهروندان در خصوص قطعی و افت فشار شدید آب  در اکثر مناطق شهری، گفت: نه تنها از روز گذشته تاکنون در یک نقطه از منطقه شهری آب قطع نشده است بلکه در حال حاضر آب مازاد نیز وجود دارد و مخازن ما پر می باشد.

رییس آبفا محمودآباد تاکید کرد:  شرایط آب در منطقه شهری عادی است و اگر یک نقطه در مناطق شهری با قطعی آب مواجه بود، من مسئولیتش را برعهده خواهم گرفت و در محل حاضر خواهم شد ، البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که زیرساخت های آبرسانی شهرستان و حتی مازندران پاسخگوی این حجم از مسافران نیست و نباید ضعف های زیر ساختی را نادیده گرفت.

رضاپور در خصوص وضعیت آب روستاهای محمودآباد نیز توضیح داد: چهار روستای یمچی، کلمرز، سیاهرودسر،متوریج در حال حاضر با وجود اینکه تمامی سیستم آبرسانی در مدار قراردارد  با افت فشار مواجه هستند .

وی با بیان اینکه علت  افت فشارآب در این چهار روستا در حال بررسی می باشد گفت: سایر مناطق روستایی در محمودآباد از فشار آب پایدار برخوردار هستند ومشکل آب در این چهار روستا نیز به زودی برطرف خواهد شد.

گفتنی است با وجود تاکیدات رییس آبفای شهرستان محمودآباد، پایگاه خبری محمودآباد آنلاین از شب گذشته تاریخ یکم فروردین تاکنون پیام های زیادی از شهروندان دریافت کرده است که حکایت از قطعی و یا افت شدید فشار آب دارد.

بنابر اطلاعات دریافتی این پایگاه خبری این مناطقی که با قطع یا افت فشار مواجه شدند عبارتند از:خیابان معلم کوچه های باران ۸-۳۴-۳۲-۱۷-۱۳ و خیابان معلم کوچه های ساحل ۱۹ ، خیابان امام خمنی (ره) کوچه منبع آب، کمربندی غربی طبیعت ۲۶، مسکن مهر،کوچه شهرداری، خیابان امام کوچه های نسیم ۷-۳۲-۶۳-۴۳-و منطقه هشت متری سیاهرودسر ، روستای خط آهی، روستای چهار محل،  روستای گالشپل و روستای یمچی.

 

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین