تداوم نظارت نامحسوس بر فعالیت واحدهای خبازی محمودآباد
تداوم نظارت نامحسوس بر فعالیت واحدهای خبازی محمودآباد
محمودآباد آنلاین: داداش پور معاون سیاسی فرماندار با توجه به اینکه نان قوت غالب مردم شهرستان می باشد و به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف این واحدها و جلب رضایت حداقلی شهروندان بازرسی‌های هفته ای از روند فعالیت ها و اجرای دستورالعمل‌ها در نانوایی‌ها همچنان ادادمه داشته و با هرگونه تخلف به ویژه در زمینه کیفیت نان به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

قنبرعلی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد صبح امروز دوشنبه ۲۹ آذر در پایان بازرسی از تعدادی واحد خبازی فعال در شهر محمودآباد در مصاحبه با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: هیچ عذر و بهانه‌ای  از سوی واحدهای خبازی در ارایه نان بی‌کیفیت به مردم پذیرفتنی نیست و روزانه پخت نان در این شهرستان توسط تیم‌های بازرسی، کنترل می‌شود.

وی بر لزوم  تداوم و تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها از نانوایی‌ها و نحوه توزیع آرد باکیفیت در شهرستان تاکید کرد و افزود: تیم‌های نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها، اصناف و بازار باید حساس تر از قبل وارد عمل شده و دچار روزمرگی نشوند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد  مهم ترین تخلفات واحدهای خبازی را گرانفروشی و تحمیل نان کنجد زده ، کم فروشی، تعطیلی خود سرانه و عدم رعایت ساعات پخت نان، عدم رعایت موازین بهداشتی و عدم نصب نرخنامه عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر یک از تخلفات اشاره شده از سوی واحدهای خبازی موضوع را از طریق تلفن ۱۲۴ و واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری در جریان بگذارند.

داداش پور همچنین با اشاره به ۱۴۰ مورد بازرسی از واحدهای فعال خبازی در سطح شهرستان محمودآباد  از ابتدای مهرماه سالجاری گفت: این بازرسی ها با همراهی رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت و رئیس اداره غله و رئیس اتحادیه آرد و نان و مسئول دفتر بازرسی فرمانداری صورت گرفته و فقط به دنبال توبیخ و جریمه نانوایی ها نیستیم و تا کنون ۳۵ واحد خبازی به علت رعایت الزمات بهداشتی و ارائه نان با کیفیت و جلب رضایت مشتری مورد تکریم قرار گرفته و سهیمه آرد تشویقی به آنان تخصیص داده شده است.

وی افزود: ۱۴۸ واحد خبازی در شهرستان محمودآباد فعال می باشد که ۶۶ واحد در شهر و ۸۲ واحد در روستا مشغول به فعالیت می باشند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین