آیا پنج رای عمار قاسمی تکرار می شود؟
آیا پنج رای عمار قاسمی تکرار می شود؟
صبح امروز علی صیقل وازی شهردار محمودآباد بعد از هفده ماه و بیست و پنج روز مسئولیت در شهرداری محمودآباد با استعفای خود ، توسط پایگاه خبری محمودآباد آنلاین سر تیتر خبرهای شبکه های مجازی شد و شهر را در بهت فرو برد.

اینک در کمتر از یازده ماه به پایان عمر اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر محمودآباد و با توجه به جابجایی دو شهردار و یک سرپرست در کارنامه اعضای این دوره ، انتظار میرود برای تحقق شعارها و وعده های داده شده فردی به عنوان سرپرست معرفی شود تا بتواند با شتاب بیشتری محمودآباد را به افق توسعه نزدیک نماید.

بی شک دوران آزمون و خطا تمام شده و باید در این زمان کم باقی مانده در انتخاب فردی که باید این کشتی به گل نشسته را به حرکت در آورد نگاهی وسیع و تیزبین داشته باشیم چرا که تعهد و تخصص و آشنایی به گوشه گوشه شهر و نیازهای شهروندان و چالش ها که گلوی توسعه محمودآباد را فشرده است از مهمترین ملاک های انتخاب فردی است که در این زمان کم باقی مانده می تواند کمک حال شهر باشد.

با توجه به ضوابط و شرایط قانونی پیش روی اعضای شورای اسلامی شهر برای انتخاب سرپرست شهرداری ، شنیده ها حاکی از انتخاب یکی از گزینه های حمید بطیاری ، عمار قاسمی ، محمد حیدرزاده ، حمید محمدزاده برای سکان داری شهرداری محمودآباد می باشد.

در این بین عمار قاسمی جانشین شهرداری محمودآباد برابر لایحه شماره ۱۵۳۴۷ مورخ ۲۸/۲/۹۸ شهردار و مصوبه صورتجلسه شماره ۹ مورخ ۱۹/۳/۹۸ به شماره ۳۰۶ شورای اسلامی شهر محمودآباد به عنوان جانشین شهرداری انتصاب پیدا کرد.

بنا به تحلیل محمودآباد آنلاین : عمار قاسمی فرزند شهید غلامحسین قاسمی ، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و استراتژیک و کارشناسی معماری و همچنین کارشناسی و کاردانی آتش نشانی و خدمات ایمنی بوده و سابقه فعالیت در شهرداری ایزدشهر و محمودآباد و مشاوره معاون عمرانی استاندار مازندران و نماینده شهرداری محمودآباد در استانداری مازندران جهت تغییر ساخ تار سازمانی و عضویت در کمیته های فنی و بازرگانی ، کمیته سرمایه گذاری ، کمیته درآمد ، کمیته هزینه ، مدیریت روابط عمومی شهرداری و مشاور مدیرعامل سازمان حمل و نقل را در کارنامه خود دارد ، از جمله گزینه های می باشد که به واسطه تجربه و شناخت و مدت میزان زمان باقی مانده می تواند انتخاب هوشمند تری برای سرپرستی شهرداری محمودآباد جهت تحقق وعده های اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر باشد.

باید ۲۴ ساعت صبوری کرد و دید اعضای شورای اسلامی شهر محمودآیاد به مانند جانشینی شهرداری آیا پنج رای عمار قاسمی را برای سرپرستی وی تکرار می نمایند؟ یا فرد دیگری سکان داری خواهد کرد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآبادآنلاین