توزیع ۱۲ تن کالاهای اساسی در محمودآباد
توزیع ۱۲ تن کالاهای اساسی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از توزیع 12 تن کالاهای ساسی تنظیم بازاری ویژه ماه محرم در فروشگاه‌های منتخب این شهرستان خبر داد.

به گزارش محمودآبادد آنلاین به نقل از  روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی‌زاده با اشاره به پایش فروشگاه های عرضه کننده گوشت قرمز در سطح شهر این شهرستان، گفت: از اول تیر ماه امسال تاکنون ۱۲ تن کالاهای ساسی تنظیم بازاری ویژه ماه محرم شامل چهار تن گوشت گرم گوساله، یک تن مرغ منجمد و هفت تن شکر در فروشگاه‌های منتخب سطح شهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان‌ محمودآباد تصریح کرد: عرضه گوشت قرمز گرم گوساله در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قیمت هر کیلوگوشت گوساله ۲۹۹ هزار تومان، مرغ منجمد ۶۵۷۰۰ تومان و شکر نیز با قیمت ۴۲۵۰۰ تومان در فروشگاه های منتخب سطح شهر محمودآباد و بخش سرخ رود عرضه و توزیع شد و این روند برای حفظ ثبات در بازار ادامه دارد.

هادی‌زاده با بیان اینکه دو مرکز توزیع گوشت قرمز گرم تنظیم بازاری محمودآباد را که با نظارت این مدیریت در حال فعالیت است، گفت: مردم می‌توانند گزارش تخلفات صنفی را به بازرسان اتاق اصناف گزارش و یا از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

آدرس دو مرکز توزیع کالاهای اساسی شامل: محمودآباد خیابان امام فروشگاه آقای بزرگ زاده و در بخش سرخ رود نیز به جاده محمودآباد به سرخ رود فروشگاه رفاه دریاسر

  • نویسنده : زهرا محمدی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین