جذب نیروی مامور آمار گیر در سطح استان مازندران
جذب نیروی مامور آمار گیر در سطح استان مازندران
محمودآباد آنلاین : در راستای اجرای طرح های آمارگیری در سطح استان مازندران ، معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران از کلیه متقاضیان واجد شرایط جهت همکاری دعوت به عمل می آورد.

محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد گفت: کلیه علاقمندان می توانند برای ثبت نام به سامانه اینترنتی http://sjna-maz.ir/ مراجعه و نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند.

وی گفت: کلیه مراحل ثبت نام بصورت اینترنتی بوده و همه متقاضیان که تمایل دارند در اجرای طرح های آمارگیری با معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران همکاری نمایند ، مدارک مورد نیاز را بارگذاری و نسبت به ثبت نام اقدام نماید.

محمد محتاطی مهمترین شرایط و ویژگی های متقاضیان ثبت نام را دارا بودن مدرک فوق دیپلم به بالا و دارا بودن شرایط سنی حداقل ۲۰ و حداکثر ۴۰ سال برای متقاضیان و برخورداری از سلامت جسمانی ، دارا بودن روابط عمومی بالا(به منظور برقراری ارتباط با واحد های آماری) و توان لازم برای انجام عملیات میدانی در نقاط شهری و روستایی و رعایت شئونات اداری ،اخلاق حسنه و نظم انضباط اداری برشمرد و گفت: اولویت با متقاضیانی می باشد که در طرح ها و سرشماری های قبلی مشارکت و بومی ساکن شهرستان و آشنا به زبان محلی باشند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را عکس ۴×۳پرسنلی ، تصویر صفحه اول شناسنامه ، تصویر کارت ملّی ، تصویر مدرک تحصیلی ، تصویر کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی عنوان کرد و افزود : تمامی فایل ها باید با فرمت PNG ، JPG و همچنین حداکثر سایز عکس باید ۱مگا بایت باشد.

 

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد