شناسایی ۲۵ فرصت سرمایه گذاری در شهرستان محمودآباد
شناسایی ۲۵ فرصت سرمایه گذاری در شهرستان محمودآباد
محمودآباد آنلاین : روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به شناسایی ۲۵ فرصت سرمایه گذاری در محمودآباد گفت: این شهرستان ظرفیت های زیادی برای گردشگری دارد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، روح الله علیزاده شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در نشست خبری فرصت‌های سرمایه گذاری با اعلام اینکه طرح‌های سرمایه گذاری محمودآباد در سه حوزه مقیاس پایین، متوسط و بزرگ تهیه شده تا جذب سرمایه گذاران آسان‌تر باشد، تصریح کرد: بیش از ۲۵ طرح از این شهرستان به عنوان فرصت سرمایه گذاری شناسایی شده است همچنین باید ابتدا وضع موجود شهرستان را در قالب طرح‌های احداثی آنالیز کرده و در طرح توسعه‌ای نگاه ویژه برای صیانت از طرح‌های موجود و تقویت آنها داشته باشیم.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه محمودآباد با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به عنوان نگین شهرهای ساحلی مازندران و نزدیکترین شهر ساحلی به پایتخت می‌درخشد، ادامه داد: محمودآباد را در گذشته به عنوان شهرهای ساحلی بندری می‌شناختند و با سابقه ۳ هزار ساله دارای دو بخش مرکزی و سرخرود با ۸۵ روستا است که ۶۰ درصد جمعیت آن در روستاها زندگی دارند.

علیزاده با اشاره به وجود ۱۷ هزار هکتار اراضی شالیزاری در محمودآباد، ادامه داد: این شهرستان با تولید ۸۰ هزار تن برنج سفید ۱۰ درصد برنج تولیدی مازندران را شامل می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۱۳ مرکز اقامت دائم در محمودآباد، خاطرنشان کرد: رودخانه کبیر هراز از اشتراکات محمودآباد با آمل است که با احیای دهانه آبریز هراز می‌توان در چندین رشته ورزشی فعالیت حرفه‌ای داشت.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری مهر مازندران