تعداد متقاضیان حضور در شورای شهر محمودآباد به ۴۷ نفر رسید
تعداد متقاضیان حضور در شورای شهر محمودآباد به ۴۷ نفر رسید
محمودآباد آنلاین: در پایان روز چهارم ، تعداد متقاضیان حضور در شورای شهرهای محمودآباد و سرخ رود به 47 نفر رسید که از این تعداد ثبت نام 22 نفر قطعی شده است.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد در جمع خبرنگاران گفت:از مجموع ۴۷ نفر متقاضی برای حضور در شورای شهر ۳۹ نفر برای شهر محمودآباد و ۸ نفر برای شهر سرخرود نام نویسی کردند.

وی ادامه داد: از میان ثبت نام کنندگان برای  رقابت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر ۲ نفر زن هستند که برای حضور در حوزه محمودآباد ثبت نام کرند.

قنبرعلی داداش پور افزود:۳۱ درصد از افراد نیز با حضور در فرمانداری برای ثبت نام در انتخابات پیش رو اقدام کردند و  ۶۹ درصد از ثبت نام های صورت گرفته در محمودآباد به صورت غیرحضوری بوده است.

وی ضمن قدر دانی از نامزدهایی که برای رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش زنجیره شیوع  کرونا  از طریق اپلیکیشن و مراجعه به سایت وزارت کشور ثبت نام  اولیه را انجام دادند گفت: بهتر است سایر داوطلبان نیز برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در شرایط کرونایی کار ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند و همچنین ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

قائم مقام ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد با تاکید به اینکه  زمان نام نویسی علاقمندان به حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تا ۲۶ اسفند ادامه خواهد داشت ، گفت: ستاد انتخابات در فرمانداری  از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر آماده نام نویسی از نامزدهای احتمالی انتخابات می باشد.

وی افزود: دواطلبین  برای نام نویسی باید  اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت پایان خدمت ، اصل و کپی مدرک تحصیلی و اصل و کپی مدرک سوپیشنه و همچنین یک قطعه عکس را به همراه داشته باشند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین