پایان نافرجام یک آدم ربایی در عباس آباد
پایان نافرجام یک آدم ربایی در عباس آباد
محمودآباد آنلاین : سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران از رهایی گروگان ۲۰ ساله‌ای از چنگال آدم ربایان در شهرستان عباس آباد خبر داد و گفت: آدم ربایان به دلیل اختلافات مالی با پدر این نوجوان او را ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شده بودند.

او افزود: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی دریکی از خیابان‌های شهرستان عباس آباد، بلافاصله ماموران انتظامی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: با حضور ماموران در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد ۵ نفر با صورت‌های پوشیده، نوجوان ۲۰ ساله را با تهدید سلاح سوار یک دستگاه خودروی پژو پارس کرده و از محل متواری شده اند.

سردارمفخمی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه ماموران، حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی با پدر این نوجوان او را ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شده اند، گفت: در این راستا تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری ربوده شده و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

او گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

سردار مفخمی با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند اینکه فردی را به زور سوار خودرو می‌کنند مشخصات خودرو و راننده را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان