اختصاص زمین برای ساماندهی پسماند سرخ‌رود
اختصاص زمین برای ساماندهی پسماند سرخ‌رود
محمودآباد آنلاین/شهردار سرخ رود گفت: مدیریت پسماند برای این شهر بسیار حائز اهمیت است و هم‌اکنون زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع برای تفکیک زباله سرخ رود خریداری شده است تا ساماندهی پسماند به شکل بهتری انجام گیرد.

 محسن کبود شهردار سرخرود به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیریت پسماند برای این شهر بسیار حائز اهمیت است و هم‌اکنون زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع برای تفکیک زباله سرخ رود خریداری شده است تا ساماندهی پسماند به شکل بهتری انجام گیرد.

وی گفت: برای ساماندهی پسماند و زباله شهرستان محمودآباد هم یک زمین پنج هکتاری تهیه شده و آماده واگذاری به شهرداری سرخ رود است که اگر اقدامات اداری آن به سرانجام برسد با مطالعات کارشناسان هم اکنون در رایزنی برای ایجاد و انجام بهترین روش برای مدیریت پسماند شهرستان هستیم زیرا شهرهای ساحلی باید پاک و تمیز باشند و برای توسعه پایدار به چنین شهرهای پاکی نیازمندیم و گرنه برای نسل‌های اینده این زباله‌ها و پسماند یک ضایعه جبران‌ناپذیری است.

شهردار سرخ رود گفت: اعتبار سال ۱۴۰۱ شهرداری ۶۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که تا تاکنون مبلغ ۹۰ میلیارد تومان درآمد محقق شده و تا پایان سال به ۱۰۰ میلیارد تومان هم خواهد رسید.

وی افزود: موضوع آب شرب و حق آبه کشاورزی سرخرود از رودخانه هراز هم برای رفاه مردم و کشاورزان باید توسط مقامات شهرستانی و استانی پیگیری ویژه شود تا در سال ۱۴۰۲ به مشکل برنخوریم.

  • نویسنده : مهرداد محمدیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس مازندران