اداره صمت محمودآباد صاحب ساختمان می‌شود
اداره صمت محمودآباد صاحب ساختمان می‌شود
محمودآباد آنلاین / ولی الله فرزانه نماینده مجلس شورای اسلامی از پیگیری تخصیص اعتبار به منظور احداث ساختمان اداره صنعت و معدن و تجارت خبر داد.

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که ظهر روز یکشنبه به ریاست خسرو طالبی فرماندار محمودآباد و با حضور ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضای این کارگروه در محل این فرمانداری تشکیل شد.

فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی گفت: سالهاست اداره صمت محمودآباد اجاره نشین است و ساختمان این اداره فقط عملیات پی ریزی آن صورت گرفته و با پیگیری های به عمل آمده از سوی سازمان برنامه ریزی اعتبارات لازم برای ساخت و تکمیل این اداره بعمل آمده است.

وی با اشاره به ضرورت پیگیری مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی گفت: بیش از یک دهه است که مقام معظم رهبری شعار سال را به محوریت اقتصاد نامگذاری نموده و نقشه راه تحقق اهداف عالیه نظام را تکیه بر اقتصاد و تولیدات داخلی و حمایت از کارآفرینان داخلی برشمرد و افزود: مهم ترین ماموریت فعلی مدیران اجرایی گره گشایی از کارآفرینان است.

نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی دریا ، جنگل ، آب بندان و مزارع کشاورزی و گلخانه ها مهم ترین ظرفیت بالقوه این شهرستان برشمرد و افزود: توسعه محمودآباد در گروه حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی است .

وی گفت: باید ظرفیت های داخلی روستاها شناسایی و برنامه ریزی شود و هر روستا در محمودآباد توان تولید و عرضه یک محصول را دارد و تولید و کارآفرینی و تقویت اقتصادی منطقه را باید از روستاها شروع کرد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین