تداوم روز‌های بدون فوتی کرونایی در مازندران
تداوم روز‌های بدون فوتی کرونایی در مازندران
محمودآباد آنلاین : موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در مراکز درمانی مازندران ثبت نشده است.۲۴ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران ؛  ۲۴ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۱۹ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

هم اکنون ۶۲ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.

موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ثبت نشده است.

ظرفیت بیمارستان‌های مازندران حدود چهار هزار تخت بیمارستانی است.

بستری ۲۳ بیمار مبتلا به کرونای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۱ نفر ترخیص شدند.

دکتر فرهاد غلامی افزود: ۱۸ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او گفت: اکنون ۶۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

دکتر غلامی افزود: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

۲ بیمار بستری مبتلا به کرونا در بابل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری شد و در این مدت هیچ مورد ترخیصی گزارش نشده است.

دکتر سیدعلی مظفرپور با اشاره به بستری بودن یک بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه افزود: هم اکنون تنها دو بیمار در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری است.

او گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما