پایان ۳۲ سال خدمت احمد محمدی در وزارت کشور / یک محمودآبادی معاون سیاسی فرمانداری شد
پایان ۳۲ سال خدمت احمد محمدی در وزارت کشور / یک محمودآبادی معاون سیاسی فرمانداری شد
محمودآباد آنلاین: طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان استاندار مازندران قنبرعلی داداش پور به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری محمودآباد منصوب شد.

قنبر علی داداش پور اهل روستای زرد آب از بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد بوده و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی می باشد و مشاور فرماندار نور و کارشناس هماهنگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و دبیر ستاد ساماندهی سواحل شهرستان نور و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دبیر شورای سلامت و مسئولیت روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور و همچنین کارشناس دفتر سیاسی و انتخابات بخشداری چمستان و کارشناس امور اجتماعی و شوراها بخشداری مرکزی شهرستان نور را در کارنامه خود دارد.

پیش از این احمد محمدی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان محمودآباد بود که پس از ۳۲ سال خدمت در وزارت کشور و آموزش و پرورش به افتخار بازنشستگی نائل شد.

گفتنی است احمد محمدی معاونت سیاسی فرمانداری نور و فرمانداری محمودآباد و همچنین رئیس آموزش و پرورش شهرستان نور و شهر چمستان و سرپرستی بخشداری مرکزی نور را در کارنامه داشته است که پس از سالها ماموریت از سوی آموزش و پرورش در وزارت کشور به افتخار بازنشستگی رسید.

آیین تکریم از احمد محمدی و معارفه قنبر علی داداش پور فردا پنج شنبه اول آبان ساعت ۱۱ صبح در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد برگزار خواهد شد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین