افتتاح ۵ واحد مسکونی نیازمندان در محمودآباد
افتتاح ۵ واحد مسکونی نیازمندان در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : آیین افتتاح ۵ واحد مسکونی نیازمندان صبح امروز در روستاهای اسکنده، عبدالله‌آباد، آزادمون، زنگی‌کلای‌هرازپی و بائوده علیا با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت‌الاسلام تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود، فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد، علیزاده فرماندار، دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و بسیجیان در روستای اسکنده برگزار شد.

به گزارش “محمودآباد آنلاین ” سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در آیین افتتاح با بیان اینکه برکت کار جهادی به حضور ائمه جمعه است، اظهار داشت: بهترین لحظات همه ما امروز، خوشحالی یکی از همنوعان ما است.

وی افزود: آنچه که برای ما در کار میدانی و جهادی مهم است ساخت خانه برای نیازمندان بوده و کمک به محرومین که از دغدغه‌های ما و مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: اگر ما فرمان نائب امام زمان (عج) را خوب بگیریم، قطعا مشکلات ما حل خواهد شد، فرمان را میگیریم اما اجرا نمی‌کنیم، درد امروز ما این است.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری چند سال پیش موضوع شبیخون فرهنگی را مطرح کردند تا امروز که جنگ شناختی را مطرح می‌کنند چرا نباید اجرا کنیم تا شاهد اتفاقاتی همانند مهر ۱۴۰۱ نباشیم.

وی در پایان یادآور شد: ولایت‌پذیری ما وقتی معنا پیدا می‌کند که بر خلاف میل ما بوده اما بگوییم چون حضرت آقا فرمودند به آن عمل می‌کنم، درد امروز ما این است که عکس شهدا را داریم و از آن حرف میزنم اما راه شهدا را نمی‌رویم.

گفتنی است از گلخانه گل وگیاه زینتی کارآفرین روستای اسکنده نیز بازدید شده است.

 

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین