راه اندازی بازارچه‌های دایمی از ۱۰ اسفند در مازندران
راه اندازی بازارچه‌های دایمی از ۱۰ اسفند در مازندران
محمودآباد آنلاین : حسینی پور استاندار مازندران: در آستانه سال نو ، بازارچه دایمی عرضه محصولات بدون واسطه از ۱۰ اسفند با مشارکت شهرداری‌ها در استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، استاندار مازندران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: بازارچه دایمی عرضه محصولات بدون واسطه از ۱۰ اسفند با مشارکت شهرداری‌ها در استان راه اندازی می‌شود.

حسینی پور با بیان اینکه این بازارچه‌ها که با هدف ارائه خدمات به مردم مازندران و بویژه مسافران و گردشگران نوروزی بر پا شده در طول ایام تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به هموطنان است. افزود: فعالیت این بازارچه‌های دایمی در سراسر استان تا ۲۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه بمناسبت نوروز وماه مبارک رمضان گوشت سفید و قرمز به اندازه کافی در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است گفت: مرغ منجمد در سراسر استان با قیمت ۵۲ هزار تومان عرضه خواهد شد.

استاندار مازندران ادامه داد: در این مدت گوشت قرمز منجمد داخلی هم با قیمت در بازه ۱۴۵ تا ۱۵۵ هزار تومان به دست مردم خواهد رسید.

حسینی پور در مورد افرادی که در این بازار شبد عید قصد سوء استفاده و تخلف دارند افزود: با همکاری تعزیرات حکومتی و اصناف واحد‌های صنفی متخلف گرانفروش تا ۱۵ فروردین بسته و مجوز فعالیت لغوخواهد شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران