تخریب ویلا و مغازه‌های میلیاردی در زمین‌های کشاورزی محمودآباد
تخریب ویلا و مغازه‌های میلیاردی در زمین‌های کشاورزی محمودآباد
محمودآبادآنلاین: جانشین انتظامی استان مازندران از آزادسازی اراضی کشاورزی وقلع و قمع ۴ باب مغازه و یک بنای ویلایی غیر مجاز به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، “سید موسی حسینی” در تشریح این خبر، اظهار کرد: در تداوم مصوبات هیات دولت با محوریت آزاد سازی اراضی در حریم ساحل و خشکی و به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد به اجرای احکام قضائی مبنی بر تخریب یک دستگاه ویلای غیر قانونی و ۴ باب مغازه که در زمین‌های کشاورزی تغییر کاربری صورت گرفت. اقدام کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پس از هماهنگی های لازم، با حضور نماینده سازمان‌های مرتبط در عملیاتی ضربتی واحدهای ساختمانی و اراضی محصور با رعایت تمامی حقوق شهروندی و ضوابط تخریب شدند.

وی با بیان اینکه واحدهای ساختمانی و سازه‌های ایجاد شده در این زمین‌ها تخریب شد، تصریح کرد: ارزش ریالی این ویلا و مغازه‌ها بنابر اعلام کارشناسان بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال برآورد شد و همچنین در این راستا دو نفر از متصرفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حسینی به شهروندان توصیه کرد: قبل از خرید هرگونه زمین، باغ، یا احداث بنا و حصارکشی، نسبت به دریافت مجوز لازم از مراجع ذیصلاح در مورد موقعیت و شرایط زمین برای خریداری و یا هرگونه ساخت و ساز از اداره جهاد کشاورزی محل مورد نظر خود استعلام کنند.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس