جشن بزرگ عیدانه با حضور عموهای فیتیله در سیمرغ  محمودآباد
جشن بزرگ عیدانه با حضور عموهای فیتیله در سیمرغ  محمودآباد
محمودآباد آنلاین : در آستانه سال نو و به منظور ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان جشن بزرگ عیدانه ویژه کودکان و نوجوانان به همت سرای گردشگری سیمرغ و با حضور عموهای فیتیله روز جمعه 27 اسفند برگزار خواهد شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : بابک کلانتری مدیرعامل سرای گردشگری سیمرغ گفت: در آستانه سال نو و به منظور پاسداشت فرهنگ عید نوروز و همچنین ایجاد فضای شاد و مفرح برای کودکان و در راستای رسالت فرهنگی و  اجتماعی این مجموعه روز جمعه ۲۷ اسفند از ساعت ۱۴ سرای گردشگری سیمرغ بصورت رایگان میزبان عموم کودکان و نوجوانان علاقمند به عموهای فیتیله می باشد.

کلانتری گفت: سرای گردشگری سیمرغ  در بخش CSR و مناسبت های اجتماعی و فضاهایی که در آن فعالیت می کنند احساس مسئولیت کرده و در این راستای با هدف فرهنگ سازی و تعاملات اجتماعی با دستگاههای فرهنگی و گرامیداشت برخی مناسبت های خاص در تلاش است  اثر بخش در شهر محمودآباد ظاهر شود.

مدیرعامل سرای گردشگری سیمرغ خاطر نشان شد : جشن بزرگ کودکان با حضور عموهای فیتیله قرار است جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ نیز در سرای گردشگری سیمرغ بصورت رایگان برگزار شود و خانواده ها برای حضور در این مراسم نیاز به تهیه بلیط ندارند.

 

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین