برگزاری  اولین جشنواره مجازی استند اپ کمدی لبخند قو در محمودآباد
برگزاری  اولین جشنواره مجازی استند اپ کمدی لبخند قو در محمودآباد
محمودآبادآنلاین: طی مراسمی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد و با همکاری شهرداری های محمودآباد و سرخ رود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری از پوستر اولین جشنواره مجازی استند اپ کمدی لبخند قو رونمایی شد .

به گزارش محمودآباد آلاین عصر پنج شنبه و طی مراسمی با حضور ولی الله فرزانه نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و صادق خوشخو سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد و صابر اکبر زاده رئیس شورای اسلامی شهرستان محمودآباد و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان , از پوستر اولین جشنواره مجازی منطقه ای استند آپ کمدی لبخند قو در محل مجتمع فرهنگی و هنری غدیر رونمایی شد.

ولی الله فرزانه نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی  طی سخنانی در این مراسم ضمن قدردانی از اهتمام فعالان فرهنگی در ایام کرونا و عدم تعطی فعالیت های هنری گفت: زبان هنر و علی الخصوص هنرهای نمایشی از رساترین و بالاترین زبانها است و ارائه مفاهیم اجتماعی و مذهبی و فرهنگی از مهم ترین کارکرد های هنرهای نمایشی است.

صادق خوشخو سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز طی سخنانی به تشریح اهداف و سیاستهای جشنواره پرداخت و از همکاری کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان در برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است اولین جشنواره مجازی استند اپ کمدی لبخند قو با گستره جغرافیایی شمال کشور (مازندران _ گیلان _ گلستان ) با موضوع حمایت و حفاظت از قوهای مهاجر و فرهنگ توریست و.گردشگری , در بهمن ماه سالجاری و به میزبانی محمودآباد برگزار می گردد.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین