برپایی بازارچه‌های ساحلی صنایع دستی در شهرهای مازندران
برپایی بازارچه‌های ساحلی صنایع دستی در شهرهای مازندران
محمودآباد آنلاین : معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: در کنار بازارچه‌های موقت که همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان در سواحل دریای خزر برپا می‌شود، بازارچه‌های دایمی صنایع‌دستی نیز احداث شد‌.

حسین ایزدی معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران درباره نمایشگاه‌های صنایع دستی در سطح استان اظهار کرد: قرار شد در کنار در بازارچه‌های موقت که همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان در سواحل دریای خزر برپا می‌شود،  بازارچه‌های دایمی نیز احداث شوند‌.

وی با اعلام آمادگی برپایی بازارچه‌های دائمی صنایع دستی در شهرهای مازندران، افزود: تمهیداتی در نظر گرفته شده تا بازارچه‌های ساحلی به‌صورت رایگان در اختیار هنرمندان صنایع دستی قرار گیرد.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه برپایی این بازارچه‌ها فرصت مناسبی برای عرضه محصولات هنرمندان مازندرانی است، تصریح کرد: طرح بازارچه دائمی در شهر‌های ساری، بهشهر و نوشهر یا چالوس در صورت اختصاص زمین راه‌اندازی خواهد شد.

ایزدی یادآور شد: ۸ هزار هنرمند و صنعت گر در ۸۰ رشته در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری مازندران در حال فعالیت هستند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس مازندران