همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در محمودآباد برگزار شد
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در محمودآباد برگزار شد
محمودآباد آنلاین : همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور اقشار گسترده جامعه ، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در محمودآباد برگزار شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین این همایش از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۳۱ شهریور از سه راهی شهر محمودآباد با همراهی نزدیک به دو هزار نفر از شهروندان محمودآبادی آغاز شد و شهروندان مسیر سه راهی شهر و خیابان آزادی تا ساحل دانشکده علوم دریایی صنعت نفت را بصورت همگانی و منسجم به پیاده روی پرداختند.
این همایش به همت فرمانداری ، شهرداریهای محمودآباد و سرخ رود ، سپاه ناحیه و فرماندهی انتظامی ، جمعیت هلال احمر، اورژانس ۱۱۵ ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره میراث فرهنگی و گردشگری و اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.
در این مراسم ورزشکاران رشته رزمی و وشو و زورخانه ای و تکواندو به اجرای حرکات نمایشی پرداختند و یک گروه موسیقی سنتی و علی ربیعی از هنرمندان موسیقی پاپ برای حاضرین در این همایش به اجرای برنامه هنری پرداختند.
همچنین هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به اجرای نقاشی زنده با موضوع دفاع مقدس و اجرای مجسمه های شنی با موضوعات ورزش و دفاع مقدس پرداختند.
در این مراسم به قید قرعه به ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان در مراسم جوایز نفیسی با حضور علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ، ولی الله فرزانه نماینده مردم فهیم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد و پهلوان و دلیری و بریمانی معاونین و مشاور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و فرماندهی انتظامی و فرماندهی سپاه اهدا شد.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین