بازگشت بیش از ۳۰۰ غریق به زندگی در سواحل مازندران
بازگشت بیش از ۳۰۰ غریق به زندگی در سواحل مازندران
محمودآباد آنلاین : رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: تلاش ناجیان غریق طی ۴۲ روز گذشته بیش از ۳۰۰ نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات یافتند.

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران امروز در ارتباط با آخرین وضعیت حضور ناجیان غریق طرح‌های ساماندهی در ساحل مازندران، اظهار کرد: از ابتدای طرح‌های دریا تاکنون شاهد غرق شدگی در دریا بودیم که بیشترین شمار غرقی مربوط به ساحل محمودآباد بوده است.

وی با اشاره به حضور فعال ناجیان غریق در طرح‌های دریا، افزود: با تلاش ناجیان غریق  طی ۴۲ روز گذشته بیش از ۳۰۰ نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات یافتند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: باتوجه به آزادسازی سواحل و افزایش نقاط حادثه‌خیز سواحل استان موضوع مهم توجه به هشدارها و تذکرهای ناجیان غریق است که نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

کریمیان یادآور شد: این روزها دریای مازندران مواج بوده و برای شنا مناسب نیست و لازم است مردم و مسافران هشدارها را جدی بگیرند.

وی در پایان نسبت به شنا در دریای مواج و طوفانی، شنا در شب، شنا در مناطق سنگ‌چین هشدار داد و گفت: خانواده‌ها مراقب کودکان خود باشند تا شاهد مشکل و حادثه‌ای در دریا نباشیم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس مازندران