دوره‌های جدید کارگاه‌های مجازی برگزار می‌شود
دوره‌های جدید کارگاه‌های مجازی برگزار می‌شود
محمودآباد آنلاین /مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محمودآباد از آغاز ثبت‌نام دوره های جدید کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی این کانون خبر داد.

شوکت فلاح در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: پس از استمرار محدودیت‌های کرونایی و اجتماعی و لزوم برگزاری فعالیت‌های کانون در فضای مجازی دوره‌های جدید کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: آموزش‌های مجازی کانون شامل کارگاه‌های تخصصی فصل و فعالیت‌های عمومی برخط بدون محدودیت زمان می باشد که از طریق مرکز فرهنگی مجازی کانون به نشانی www.kpf.ir در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

فلاح ادامه داد: همچنین مخاطبان می‌توانند با ثبت‌نام در این کارگاه‌ها عضو انجمن‌های تخصصی کانون شوند.

وی تصریح کرد: کودکان و نوجوانان متقاضی می توانند با ورود به سایت kpf.ir و انتخاب فیلد “عضو کانون شوید” با پرداخت ۱۲۰۰۰ تومان‌ و انتخاب مرکز محمودآباد وارد کارتابل خود شده و به مدت یکسال عضو مجازی کانون شوند و در کارگاه های عمومی برخط بدون محدودیت زمان در فضای اسکای روم شرکت کنند.

فلاح اظهار داشت: همچنین علاقه مندان به شرکت در ترم زمستان کارگاه‌های تخصصی مجازی، از ۷ دی ماه تا ۲۰ دی فرصت دارند تا با مراجعه به نشانی mazandaran.kpf.ir برای ترم زمستان ثبت نام نمایند.

وی اضافه کرد: علاقمندان جهت شرکت در کارگاه های تخصصی فصل زمستان با انتخاب کارگاه های برخط استانی و پرداخت شهریه مناسب و انتخاب استان مازندران می‌توانند کارگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که تا کنون دو ترم از این کارگاه‌ها در فصل تابستان و پاییز برگزار شد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین