استفاده از بخش کشاورزی برای اشتغال زایی در محمودآباد
استفاده از بخش کشاورزی برای اشتغال زایی در محمودآباد
فرماندار محمودآباد با بیان اینکه این شهرستان در عرصه های کشاورزی از ظرفیت های بسیاری خوبی در حوزه اشتغال و کارآفرینی برخوردار است گفت:چنانچه از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود بخش عمده ای از مشکلات بیکاری در شهرستان برطرف می شود.

‬ روح الله علیزاده در آیین  افتتاح همزمان ۳۸ پروژه بخش کشاورزی مازندران که به صورت متمرکز با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در شهرستان محمودآباد برگزار شد افزود: شهرستان محمودآباد از ظرفیت های بسیار بالایی در بخش کشاورزی از جمله  پرورش گل و گیاه، برنج و آبزی پروری برخوردار است که باید مورد حمایت و توجه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: باید با استفاده از شرکت های دانش بنیان  و حمایت از تولیدات داخلی از  محصولات کشاورزی شهرستان برای افزایش میزان صادرات کالا استفاده شود.

فرماندار محمودآباد ادامه داد:ظرفیت اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی محمودآباد  بالا است و با کمک جهاد کشاورزی می‌توان فرصت‌های شغلی مناسبی برای جوانان منطقه ایجاد کرد.

وی همچنین مدرن سازی تولیدات کشاورزی را نیاز مهم شهرستان دانست و بیان کرد: لازم است برای کاهش هدر رفت تولیدات کارخانه های مدرن شالیکوبی در شهرستان احداث شود.

  امام جمعه سرخ رود خواستار حمایت از کشاورزان شد

امام جمعه سرخ‌رود نیز در این مراسم با بیان اینکه  در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی در برابر تحریم‌های ظالمانه قرار دارد گفت: با این وجود خدمات شایسته ای از سوی دولت و مسئولان در حال انجام می باشد و خوشبختانه در این راستا بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی نیز به کمک دولت آمده است.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده با تاکید بر اینکه  برنج با رنج زیادی تولید می‌شود  افزود:طی دو سال اخیر با افزایش قیمت برنج  به نسبت اوضاع کشاورزان بهتر شد اما جهاد کشاورزی  باید درصدد رفع مشکلات تولیدکنندگان در این عرصه باشند و از آنها حمایت کند.

وی حمایت از کشاورزان را مهم ترین رسالت مسئولین دانست و گفت: در راستای تامین امنیت غذایی کشور و همچنین افزایش صادرات لازم است از قشر کشاورز حمایت شود.

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین