انگلیس نرفته ، کروناشو گرفتیم / محمودآباد ۲ + کرونا انگلیسی
انگلیس نرفته ، کروناشو گرفتیم / محمودآباد ۲ + کرونا انگلیسی
محمودآباد آنلاین : توان مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد از ابتلا دو محمودآبادی به ویروس کرونا انگلیسی خبر داد.

عباس توان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین از مثبت شدن ابتلاء دو محمودآبادی به ویروس کرونا خبر داد و افزود: متاسفانه هر دو بیمار زن بوده و یکی از این بیماران ۳۰ سال سن داشته و باردار می باشد و در بیمارستان امام علی (ع) آمل بستری شده و دیگر بیمار مبتلا به این ویروس با ۴۰ سال سن در بیمارستان شهدای محمودآباد بستری می باشد.

وی گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ نفر مشکوک به کرونا به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه نموده که از این تعداد ۲۰ نفر تست کرونایشان مثبت اعلام شده و تحت درمان قرار گرفتند.

عباس توان با اشاره به بستری بودن ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان محمودآباد و شهرهای اطراف گفت: متاسفانه دو نفر از این بیماران بد حال بوده و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد با ابراز نگرانی از تعداد افراد جدید مبتلا به این بیماری گفت: در صورت عدم توقف این روند و کاهش تعداد افراد درگیر با این بیماری بزودی زود وضعیت رنگ بندی محمودآباد در مقابله با کرونا از رنگ زرد به نارنجی و قرمز خواهد رسید.

وی تاکید میگردد: در آستانه ۱۳ فروردین روز طبعیت ، عاجزانه از شهروندان خواستاریم از تجمع و برگزاری دوهمی خودداری نموده و نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهره مندی از ماسک و دستکش و با ضدعفونی دست ها و سطوح در کاهش ابتلا به کرونا کمک حال کادر درمان باشند.

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین