محمودآباد میزبان جشنواره استانی مجسمه های شنی در تابستان ۱۴۰۲
محمودآباد میزبان جشنواره استانی مجسمه های شنی در تابستان ۱۴۰۲
محمودآباد آنلاین : محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: الگوی سازی و هدف‌گذاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از ارکان اصلی حوزه فرهنگ است و برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی در چارچوب طرح آموزشی برای هنرمندان با حضور اساتید برجسته ضروری و گامی جدی در راستای حضور در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه خواهد بود.

محمد محمدی در نشست با اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر شهرستان با تاکید بر اینکه اجرای برنامه‌ها در این حوزه باید با طرح و هدف باشد ، اظهار داشت: هدف‌گذاری از ارکان اصلی حوزه فرهنگی است که باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای عالی برنامه‌های دهه فجر و نوروز امسال می‌تواند باعث تزریق امید و شادی بین شهروندان باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد افزود: هنرمندان با ارائه طرح و ایده‌های نو، داشتن مسئولیت کار و دبیر اجرایی بودن برنامه‌ها می‌توانند اتفاقات خوبی را در شهرستان رقم بزنند چراکه حوزه تخصصی باید به متخصص آن سپرده شود.

محمدی ادامه داد: شهرستان محمودآباد از جمله شهرهای گردشگرپذیر استان مازندران است که می‌توان با همکاری شهرداری اقدامات خوبی را رقم بزنیم که نیازمند داشتن برنامه جامع و هدف مشخص شده است.

وی از برگزاری همایش کتابت وحی در ماه مبارک رمضان همانند سال‌های قبل خبر داد و گفت: سعی بر این است تا تمامی برنامه‌ها با شرایط مناسب و حضور هنرمندان آن حوزه انجام شود؛ برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی نیز در تابستان امسال جزو دستور کار این مجموعه خواهد بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در خصوص ثبت دبیرخانه تجلیل از مادران و پدران نمونه در سطح شهرستان عنوان کرد: همایش تجلیل از مادران و پدران نمونه و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر از جمله دغدغه‌های مهم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

گفتنی است؛ در این نشست اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر به بیان دغدغه‌ها و مشکلات در سطح محمودآباد از جمله بومی‌سازی فرهنگ و زبان مازندرانی در بین نوجوانان و جوانان، مخاطب محوری و جذب مخاطب، آماده کردن زیرساخت مناسب برای فرهنگ‌های اصیل مازندرانی در روستاها و برگزاری جشنواره‌های روستایی پرداختند.

  • نویسنده : پوریا اباذری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین