رفع تصرف ۹۶۰ میلیاردی اراضی کشاورزی شهرستان محمودآباد
رفع تصرف ۹۶۰ میلیاردی اراضی کشاورزی شهرستان محمودآباد
محمودآباد آنلاین: فرماندهی انتظامی استان مازندران از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در ۴۸ هزار متر از اراضی زراعی کشاورزی شهرستان محمود آباد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار “مرتضی میرزایی” در تشریح این خبر، بیان کرد: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح که در حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد پس از هماهنگی قضائی و حضور نمایندگان جهاد کشاورزی و سازمان های مرتبط نسبت به تخریب ۵۲ فقره ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به آزاد سازی ۴۸ هزار متر از اراضی کشاورزی و زراعی در این عملیات، اظهار کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات بالغ بر۹۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

میرزایی در پایان با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس