جعل سند و کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی در محمودآباد
جعل سند و کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی در محمودآباد
محمودآبادآنلاین: فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری جاعل اسناد و کلاهبردار ۲ هزار میلیارد ریالی در شهرستان محمودآباد خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی گفت: با تلاش ماموران انتظامی، فردی که در محمودآباد با جعل اسناد ملکی اقدام به فروش مال غیر به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی اظهار داشت: در پی مرجوعه ای قضائی مبنی بر تهیه اوراق جعلی و فروش املاک و واحدهای مسکونی فردی به افراد غیر در شهرستان محمود آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدام اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، متهم را که با تهیه اسنادی جعلی و تصاحب املاک و واحدهای مسکونی شاکی، آن را به فروش رسانده بود، شناسایی کردند.

سردار میرزایی از دستگیری متهم در اقدامی غافلگیرانه خبر داد و افزود: این کلاهبردار حرفه ای در بازجویی های صورت گرفته، به جعل سند و کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی از شاکی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در خاتمه به مردم توصیه کرد که معاملات و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی انجام دهند و برای اطمینان از اصالت اسناد و مدارکی که در اختیار آنان قرار می گیرد حتما از مرجع رسمی استعلام بگیرند.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس