۳۱ محمودآبادی براثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شدند
۳۱ محمودآبادی براثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شدند
محمودآباد آنلاین / مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد از بستری ۳۱ محمودآبادی مبتلا به بیماری کوید 19 در بیمارستان خبر داد و گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی در این شهرستان جان خود را از دست داد.

دکتر عباس توان روز چهارشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ،۲۰۶ نفر با علائم مشکوک به بیماری کوید ۱۹ به مراکز درمانی مراجعه کردند که تست کرونای ۴۴ نفر از این افراد مثبت شد.

 

وی تعداد بیماران محمودآبادی بستری در بیمارستان را ۳۱ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۰ نفر در بیمارستان شهدای محمودآباد و ۲۱ نفر در بیمارستان های شهرهای اطراف بستری هستند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد افزود: متاسفانه درشبانه روز گذشته یک زن ۸۵ ساله در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را ازدست داد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد با بیان اینکه یک مورد جدید کرونای انگلیسی در این شهرستان دیده شده است گفت: این فرد یک زن ۷۶ ساله در یکی از روستاهای محمودآباد بوده است و درحال حاضر افراد مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در این شهرستان به ۳ نفر رسیده است.

 

وی افزود: علائم کرونای انگلیسی با کرونای معمولی یکسان است ولی میزان درگیری ریه در کرونای انگلیسی بیشتر است و فرد مبتلا باید در اسرع وقت به مراکز درمانی مراجعه کند.

 

توان یکی دیگر از وجه تمایز کرونا انگلیسی با کرونا ساده را در میزان سرایتش عنوان کرد و گفت: به علت سرایت بالای این نوع از ویروس باید بیش از گذشته پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین