اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح فیبر نوری محمودآباد
اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح فیبر نوری محمودآباد
محمودآباد آنلاین : مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه فیبر نوری در شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا مازندران ؛ اسماعیل اعزی امروز (هشتم بهمن ماه) در حاشیه سفر به شهرستان محمودآباد، اظهار کرد: در نشستی که با مجموعه همکاران در مخابرات منطقه مازندران و اپراتورهای تلفن همراه داشتیم، در دو حوزه توسعه ارتباطات ثابت و همراه اقداماتی با هدف تکمیل و تقویت پوشش مناطق مختلف شهرستان محمودآباد در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه در حوزه توسعه شبکه فیبر نوری برای شهرهای محمودآباد و سرخ‌رود، اپراتور مربوط جلساتی با شهرداران این شهرها برگزار شد، ادامه داد: نیاز است تفاهم‌نامه مربوط انجام و عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

او با اشاره به اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی پروژه فیبر نوری در محمودآباد، بیان کرد: در حوزه توسعه ارتباطات همراه در این شهرستان ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای نصب چهار سایت جدید در شهرهای محمودآباد و سرخ‌رود و ۲ سایت در روستاهای علی‌آباد، شومیا و بونده در نظر گرفته شد که عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

دبیر کارگروه توسعه دولت الکترونیک مازندران همکاری شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در شهرستان محمودآباد را در تسریع پروژه‌ها بسیار موثر دانست.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا مازندران