خاطره بازی فوتبالی‌ها برای همبازی دهه شصت / مردی از جنس پور ابراهیمی
خاطره بازی فوتبالی‌ها برای همبازی دهه شصت / مردی از جنس پور ابراهیمی
محمودآباد آنلاین: پیشکسوتان منتخب محمودآباد و مازندران به پاس قدردانی از همبازی قدیمی خود در محمودآباد گرد هم آمدند و خاطرات دهه های ۶۰ و ۷۰ را برای بازیکن نام آشنای فوتبال محمودآباد زنده کردند.

به گزارش محمودآباد آنلاین/ آری امروز روز قشنگی را فوتبالی ها رقم زدند کاری که کمتر در این سالها سراغش را داشتیم .تصویری که امروز در قاب عکاسان ثبت شد برای همیشه یکی از تصاویر زیبا را برای ورزشی ها بویژه فوتبالی ها در ذهنمان ثبت و ضبط کرده است.

 

امروز بزرگان فوتبال مازندران به یاد همبازی قدیمی خود حمیدخان پور ابراهیمی بازیکن ارزنده و نام آشنای خزر محمودآباد که این روزها با بیماری دست و پنجه نرم‌می کند به پاس قدر دانی از زحمات و مجاهدت های ورزشی این بازیکن ارزنده گرد هم آمدند و خاطرات دهه های ۶۰ و ۷۰ را برای حمید خان زنده کردند.

 

در این دیدار که بین دو تیم پیشکسوتان منتخب مازندران و محمودآباد برگزار شد بزرگانی همچون عزیز دست نشان، مجتبایی،خیراله حسن پور و…حضور داشتند.

 

این دیدار نمادین که امروز با حضور شعبان پور سرپرست اداره،خسروی رئیس هیات فوتبال در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار شد در پایان با برتری ۴ بر یک پیشکسوتان منتخب مازندران خاتمه یافت.

 

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین