آغاز رقابت های قهرمانی پرورش اندام در سرخ رود
آغاز رقابت های قهرمانی پرورش اندام در سرخ رود
به گزارش محمودآباد آنلاین؛ مسابقات قهرمانی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک ماسکولار، بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک استان مازندران از امروز به میزبانی سرخ رود آغاز شد.

سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام سرخ رود در حاشیه برگزاری مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: حدود ۵۰ ورزشکار و بدنساز از باشگاه های شهرهای مختلف مازندران در این رویداد مهم شرکت دارند.

 

حسینعلی اسماعیلی با اشاره به سطح بالای این مسابقات افزود: این رقابت ها برای انتخابی تیم مازندران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی است که با حضور قهرمانان به نام همراه است.

 

وی با بیان اینکه وزن کشی رقابت ها امروز چهارشنبه دهم شهریور ماه انجام شد و مسابقات در سالن ورزشی شهدا و آکادمی صابر سرخ رود دنبال می شود؛تصریح کرد:رقابت ها با حضور داوران برتر پرورش اندام و بادی بیلدینگ در دو نوبت صبح و عصر تا فردا پنج شنبه ۱۱شهریور پیگیری خواهد شد.

 

اسماعیلی گفت: مسابقات در در رشته های پرورش اندام،بادی کلاسیک،،فیزیک،فیزیک ماسکولار،بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک برگزار می شود که از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار است.

 

حسینعلی اسماعیلی با اشاره به حمایت های شورای اسلامی و شهرداری سرخ رود،مدیریت آکادمی ورزشی صابر و آقای اکبرزاده در برگزاری این رویداد مهم تصریح کرد: رقابت ها فردا با معرفی نفرات برتر در دسته های مختلف به کار خود پایان خواهد داد.

 

گفتنی است مسابقات انتخابی تیم ملی طی روزهای ۱۷ الی ۲۰ شهریور ماه به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین