ساخت ۱۷واحد مسکن معلولین وزنان سرپرست خانوار در محمودآباد
ساخت ۱۷واحد مسکن معلولین وزنان سرپرست خانوار در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: ريیس اداره بهزیستی محمودآباد از ساخت ۱۷ واحد مسکونی معلولان و زنان سرپرست خانوار در طی سال جاری در شهرستان خبر داد.

خلیل محمودی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: در سال جاری ۱۷ واحد مسکونی معلولین وزنان سرپرست خانوار در سطح شهرستان در حال ساخت می باشد که کمک بلاعوض سازمان برای هرواحد مسکونی مبلغ پنجاه میلیون تومان است.

وی توضیح داد: مدارک مربوطه برای دریافت این مبلغ بعد از اتمام مرحله سفت کاری(دیوارچینی) جهت تایید و پرداخت  ارسال می شود که تاکنون مدارک ۱۱ نفر ارسال گردید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه سه واحد مسکونی نیز برای خانواده های دارای ۲ معلول روستایی در حال ساخت است افزود: طبق تفاهمنامه پنج جانبه بین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان،  راه وشهرسازی، سازمان بهزیستی و انجمن خیرین اعتبار هر واحد مسکونی تا پایان ساخت  ۸۵ میلیون تومان می باشد که تاکنون جمعا ۱۰۱ میلیون تومان به این سه خانوارد پرداخت شده است .

محمودی با بیان اینکه ایجاد زندگی مستقل یکی از مهمترین برنامه های بهزیستی برای معلولین است، ادامه داد: در همین راستا تعداد۲۱ نفر از مددجویان جهت برخورداری از انشعاب برق رایگان، ۱۳ نفر جهت برخورداری از انشعاب گاز رایگان، ۹ نفر  برای برخورداری از انشعاب آب رایگان و هفت نفرجهت برخورداری از صدور پروانه ساخت بصورت رایگان معرفی شدند.

 

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین