معلولین موفق محمودآبادی تجلیل می شوند
معلولین موفق محمودآبادی تجلیل می شوند
محمودآباد آنلاین : محمدزاده مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار محمودآباد از معرفی و تجلیل معلولین موفق به مناسبت روز جهانی معلولین خبر داد.

خدیجه محمدزاده مشاور فرماندار محمودآباد در امور بانوان و خانواده در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: برای اولین بار و به همت دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری و با همکاری اداره بهزیستی شهرستان به منظور تکریم و معرفی معلولین موفق محمودآبادی طی مراسم باشکوهی از ۱۰ معلول موفق تجلیل و قدردانی خواهد شد.

وی گفت: این نفرات برتر فقط محدود به جامعه بانوان نمی شود و افراد موفق در حوزه کارآفرینی ، توانبخشی و علمی و فرهنگی و اجتماعی اعم از آقایان نیز تجلیل خواهند شد و اگر شهروندان فرد معلولی را می شناسند که از توانمندی خاصی برخوردار است می توانند به دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری معرفی نمایند.

وی مناسب سازی معابر عمومی شهر و ورودی ادارات را برای سهولت تردد معلولین را یکی از حقوق به حق این قشر مظلوم دانست و گفت: تنها ۳۰% ادارات شهرستان برای تردد معلولین مشکلی نداشته و انتظار میرود هم در شهر و هم در ادارات تمهیدات لازم در خصوص معلولین لحاظ گردد.

مشاور فرماندار محمودآباد در امور بانوان و خانواده همچنین از تجلیل کارکنان معلول ادارات دولتی خبر داد و افزود: در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی معلول مصوب شد کلیه ادارات دولتی محمودآباد نسبت به تکریم و قدرشناسی از کارکنان معلول مشغول به کار اقدام نمایند.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین