گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی در دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد
گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی در دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد
محمودآباد آنلاین: مسابقات گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد برگزار گردید.

این مسابقات با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد، اداره ورزش و جوانان محمودآباد و کمیته ورزش و فعالیت بدنی دانشجویان استان مازندران در سالن ورزشی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی این دانشکده برگزار شد.

 

دکتر حسن زارع رئیس دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد؛ درآئین افتتاح مسابقات، با ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات به میزبانی این دانشکده گفت، ورزش موجب شور و نشاط و شادابی دانشجویان می شود و اظهار امیدواری کرد بعد از دفع ویروس کرونا با حضور دانشجویان شاهد برگزاری مسابقات بیشتر و با شکوه تری در سطح دانشکده و دانشگاه‌های استان باشیم و دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد با توجه به پتانسیل و وجود امکانات بالقوه در هر زمان و با توجه به شرایط، آماده میزبانی از ورزش دانشجویان در تمام سطوح است.

 

در ادامه شعانپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد با بیان اینکه جایگاه و نقش دانشگاه در تربیت بدنی به اندازه تربیت روان از این منظر که دانشگاه قشر حساس و آینده ساز جامعه را در خود جای داده مهم و حیاتی است، خواستار مشارکت و ارتباط تنگاتنگ و همکاری بیشتر دانشگاهها با اداره ورزش و جوانان برای بالندگی و سلامت جسم و روح دانشجویان شد.

 

صدیقه سیفی مسئول کمیته ورزش و فعالیت بدنی دانشجویان استان مازندران؛ در حاشیه برگزاری این مسابقات از دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد بعنوان میزبان و اداره ورزش و جوانان محمودآباد بعنوان متولی ورزش این شهرستان که در برپایی این مسابقات نقش انکار ناپذیری داشتند تقدیر و تشکر کرد و از برنامه های آتی این کمیته برای برگزاری مسابقات در دیگر دانشگاههای سطح استان خبر داد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: این مسابقات بمناسبت گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای در رشته های دارت، شطرنج و کبدی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد برگزار شد.

 

در پایان این مراسم؛اجرای هنر مرشدی در وصف حضرت امیرالمومنین علی (ع) توسط مرشد مشایی و اجرای ورزش زورخانه‌ای توسط ورزشکار پیشکسوت این رشته و اهدای تندیس های یادبود فرهنگ پهلوانی به برگزار کنندگان این مسابقات از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

  • نویسنده : محمد عزیزی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین