تولید سالانه ۱۷۴ هزار تن محصولات زراعی و باغی در محمودآباد
تولید سالانه ۱۷۴ هزار تن محصولات زراعی و باغی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: سالانه 174 هزار و 864 تن انواع محصولات زراعی و باغی در محمودآباد تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد محمد هادی‌زاده در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از مجموع تولید سالانه ۱۷۴ هزار و ۸۶۴ تن انواع محصولات زراعی و باغی در این شهرستان و عرضه به بازار مصرف خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: میزان کل تولید محصولات زراعی این شهرستان ۱۴۹ هزار و ۹۶۴ تن و تولید محصولات باغی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تن است.

هادی‌زاده با اشاره به اینکه سطح اراضی زراعی آبی این شهرستان ۳۰۸ هزار و ۹۷ هکتار میباشد، افزود: ۷۵۳ هکتار اراضی این شهرستان به کشت انواع محصولات باغی اختصاص دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه مساحت این شهرستان دارای دو شهر، دو بخش و پنج دهستان است، گفت:  این شهرستان دارای ۱۲ رودخانه دائمی، سه رشته چشمه ، ۱۰ هزار چاه عمیق و نیمه عمیق بدون پروانه، ۵۱۰۰ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق دارای پروانه، ۸۸ قطعه آب بندان به مساحت یک هزار و ۳۵۰ هکتار با ظرفیت آبگیری ۲۵ میلیون مترمکعب است.

  • نویسنده : محمد حسین نعمت پور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین