آزمون ورودی مدارس متوسطه اول استعدادهای درخشان ۲۰ خرداد برگزار می‌شود
آزمون ورودی مدارس متوسطه اول استعدادهای درخشان ۲۰ خرداد برگزار می‌شود
محمودآباد آنلاین : اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش مازندران زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس متوسطه اول استعدادهای درخشان را ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ اعلام کرد.

به گزارش محمودآباد آنلاین و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش مازندران در خصوص برگزاری آزمون ورودی دبیرستان‌های دوره اول متوسطه اطلاعیه‌های را صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر می‌باشد:

*با توجه به برنامه‌ی اعلامی، آزمون ورودی پایه‌ی هفتم دبیرستان‌های دوره اول استعدادهای درخشان راس ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه ۱۴۰۰/۳/۲۰ همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های تعیین‌شده در استان برگزار می‌شود.

*امکان واریز وجه ثبت نام برای آن گروه از داوطلبان که در زمان مقرر ثبت نام نموده ولی موفق به واریز وجه ثبت نام نشده‌اند از طریق درگاه پرداخت سامانه به آدرسhttps://azmoon.medu.ir فراهم می‌باشد.

* کارت ورود به جلسه‌ی دانش‌آموزان از طریق سامانه‌ی یاد شده آماده‌ی دریافت است.

برای ورود به سامانه لازم است از مرورگر firefox استفاده شود و آدرس اینترنتی سامانه با دقت نوشته شود.

* نیازی به ممهور شدن کارت ورود به جلسه‌ی آزمون به مهر آموزشگاه نیست.

*از ورود دانش‌آموزان بدون کارت ورود به جلسه به حوزه‌ی آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد و همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون الزامی است .

* حضور دانش آموزان نیم ساعت قبل از شروع آزمون (راس ساعت ۸:۳۰ ) در محل حوزه و جلسه‌ی آزمون الزامی است .

*از دانش آموزان در حوزه های امتحانی پذیرایی نخواهد شد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا قبل از ورود به جلسه‌ی آزمون و در زمان برگزاری آزمون از طرف داوطلبین الزامی است.

*لازم است تا اولیای دانش‌آموزان یک روز قبل از برگزاری آزمون اقدام به شناسایی محل حوزه‌ی آزمون که در کارت ورود به جلسه مشخص شده نمایند .

*مدیران مدارس ابتدایی موظف به اطلاع رسانی موارد فوق به دانش آموزان و اولیا محترم پایه ششم می باشند .

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین